Jumalan suunnitelmia?

Toistaiseksi suunnitelmat ovat jäissä. Jumala ei ole antanut lupaa jatkaa, joten katselen, mitä Jumala suunnittelee ja teen sen mukaan kuin Hän johdattaa. Nyt on rukouksen aika. Meidän tulee taistella rukouksin maamme puolesta. On monia asioita, joita tulee rukoilla, vaikka me emme niistä tiedä. Onneksi on olemassa kielillä rukoileminen, jolloin Pyhä Henki itse voi rukoilla niin kuin tahtoo. Meidän tulee vain avata suumme ja Pyhä Henki ottaa sen käyttöönsä.

Katson surullisena Ukrainan tilannetta ja murehdin, että Ukrainalle tuli profetia 2007, joka varotti, että jos ei kansa tee parannusta näin tapahtuu. Profetian voitte lukea Profetiat osiosta viimeisenä. Ukrainassakin miestä, joka sen profetoi, pidettiin hulluna ja sekopäänä. Nyt kuitenkin se saattaa toteutua. Olemmeko me kuunnelleet profetioita, joita meille on tullut ja tehneet parannuksen? Ilman muuta syntiset ihmiset eivät voi tehdä käskystä parannusta, mutta jos kaikki uskovat tekisivät ja rukoilisivat kansamme puolesta, me saattaisimme pelastua. Raamatun mukaan Israelista vain kolmannes pelastuu, kun Googin sota alkaa. Miten me luulemme, että me voimme välttyä rangaistukselta, jos omaisuuskansakaan ei välty. Samoja syntejä kuin Israelissa teemme mekin.

Suomen herätys on lähellä, mutta se tulee hyvin vaikeana aikana. Nyt kannattaisi olla herkällä mielellä Jumalan edessä ja kuunnella ja rukoilla.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *